0230/81-152 КОНТАКТ ТЕЛЕФОН
Image Alt

Sveti Vračevi

ИЗВЕШТАЈ ЗАВОДА ЗА ЈАВНО ЗДРАВЉЕ КИКИНДА О ЗАДОВОЉСТВУ КОРИСНИКА У СПЕЦИЈАЛНОЈ БОЛНИЦИ ЗА ПСИХИЈАТРИЈСКЕ БОЛЕСТИ „СВЕТИ ВРАЧЕВИ“

У периоду од 20. до 24. новембра 2023.године у Специјалној болници за психијатријске болести „Свети Врачеви“ у Новом Кнежевцу спроведена је анкета задовољства запослених и корисника услуга према стручно-методолошком упутству Института за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“. Упитници кориштени у нашој установи у току анкетирања су: Упитник о задовољству корисника болничким лечењем, Упитник о задовољству корисника радом специјалистичке службе и Упитник о задовољству запослених.

Након дистрибуције упитника и попуњавања истих од стране запослених и корисника, резултати испитивања унети су у базу Сервиса јавног здрваља. Након провере резултата од стране Института за јавно здравље Србије „Др Милан Јовановић Батут“ исти су достављени надлежном ЗЗЈЗ Кикинда на даљу обраду.

У наставку су приказане оцене добијене након анализе упитника:

ЗАДОВОЉСТВО КОРИСНИКА БОЛНИЧКИМ ЛЕЧЕЊЕМ

  1. Обавештења дата пацијенту приликом пријема у болницу, оцена  4,65;
  2. Организација и брзина пружања услуга дијагностике и терапије током боравка у болници, оцена 4,88;
  3. Услуге исхране током боравка у болници, оцена 4,65;
  4. Услуге смештаја током боравка у болници, оцена 4,88;
  5. Одржавање хигијене собе, оцена 4,92;
  6. Одржавање хигијене тоалета, оцена 4,88;
  7. Организација посета, оцена 4,48;
  8. Обавештења која су дата приликом отпуста из болнице, оцена 4,77
  9. Поштовање и љубазност сестара, оцена 4,77;
  10. Време чекања на сестру приликом хитне потребе, оцена 4,92;
  11. Објашњење процедура, тестова и третмана, оцена 4,76;
  12. Опште задовољство сестринском негом, оцена 4,77;
  13. Спремност лекара да дају одговоре на питања, оцена 4,81;
  14. Објашњења лекара о процедурама, тестовима и третманима, оцена 4,65;
  15. Поштовање и љубазност лекара, оцена 4,77;
  16. Способност дијагностиковања здравствених проблема, оцена 4,65;
  17. Успешност лечења, оцена 4,77;
  18. Опште задовољство услугама лекара, оцена 4,69;
  19. Укупно задовољство болничким лечењем, оцена 4,69.

 

ЗАДОВОЉСТВО КОРИСНИКА СПЕЦИЈАЛИСТИЧКОМ СЛУЖБОМ

  1. Време чекања на заказивање прегледа, оцена 3,97;
  2. Време чекања у чекаоници, оцена 4,10;
  3. Чистоћа и удобност чекаонице, оцена 4,15;
  4. Љубазност медицинске сестре, оцена 4,72;
  5. Љубазност лекара, оцена 4,59;
  6. Корисници су време посвећено њима током прегледа и објашњења која су добили у вези са болешћу и планом лечења, оценили са 4,49;
  7. Укупно задовољство овом специјалистичком службом корисници су оценили са 4,46.

ЗАДОВОЉСТВО КОРИСНИКА СПЕЦИЈАЛИСТИЧКОМ СЛУЖБОМ У ОДНОСУ НА ВРЕМЕ ЧЕКАЊА НА ПРЕГЛЕД

Корисници који су примљени истог дана без заказивања:

  1. Време чекања на заказивање прегледа, оцена 4,75;
  2. Време чекања у чекаоници, оцена 4,75;
  3. Чистоћа и удобност чеконице, оцена 4,50;
  4. Љубазност медицинске сестре, оцена 5,00;
  5. Љубазност лекара, оцена 5,00;
  6. Време посвећено током прегледа и објашњења у вези са болешћу и планом  лечења корисници су оценили са 5,00;
  7. Корисници су укупно задовољство овом специјалистичком службом оценили са 4,75.

 

Корисници који су чекали на преглед мање од 15 дана:

  1. Време чекања на заказивање прегледа, оцена 3, 80;
  2. Време чекања у чекаоници, оцена 4,00;
  3. Чистоћа и удобност чеконице, оцена 4,08;
  4. Љубазност медицинске сестре, оцена 4,60;
  5. Љубазност лекара, оцена 4,60;
  6. Време посвећено током прегледа и објашњења у вези са болешћу и планом лечења корисници су оценили са 4,56;
  7. Корисници су укупно задовољство овом специјалистичком службом оценили са 4,48.

 

Корисници који су чекали на преглед од 15 до 30 дана:

  1. Време чекања на заказивање прегледа, оцена 4,29;
  2. Време чекања у чекаоници, оцена 4,14;
  3. Чистоћа и удобност чеконице, оцена 4,29;
  4. Љубазност медицинске сестре, оцена 5,00;
  5. Љубазност лекара, оцена 4,29;
  6. Време посвећено током прегледа и објашњења у вези са болешћу и планом лечења корисници су оценили са 4,14;
  7. Корисници су укупно задовољство овом специјалистичком службом оценили са 4,29.

 

Корисници који су чекали више од 30 дана:

  1. Време чекања на заказивање прегледа, оцена 3,67 ;
  2. Време чекања у чекаоници, оцена 4,00 ;
  3. Чистоћа и удобност чеконице, оцена 4,00;
  4. Љубазност медицинске сестре, оцена 4,67;
  5. Љубазност лекара, оцена 4,67;
  6. Време посвећено током прегледа и објашњења у вези са болешћу и планом лечења корисници су оценили са 4,00;
  7. Корисници су укупно задовољство овом специјалистичком службом оценили са 4,33.